کاربردهای تی ماکارونی را بشناسیم

کاربردهای تی ماکارونی را بشناسیم


تی ماکارونی از ابزارهای کارآمد برای نظافت منزل و محل کار به حساب می آید.

نظافت و زدودن آلودگی ها، جذب آب و مایعات از روی سطوح  سرامیک، پارکت، کاشی، گرانیت، انواع  در و پنجره های  فلزی و چوبی و حتی سطوح شیشه ای و کابینت از جمله هزاران کاربرد طی های میکروفایبر ماکارونی است.

حتی با تی ماکارونی می توان  بدنه ی ماشین را پاک نمود چون  به خاطر اینکه از الیاف خاص نرم با قدرت جذب آب بالا تشکیل شده است به بدنه ماشین شما صدمه وارد نمی کند و هرگونه لک و کثافت را از بدنه خودرو به راحتی پاک خواهد کرد.

طی ماکارونی به شما کمک می کند که بدون خم یا دولا شدن؛ کف سرامیک، دیوار و یا حتی سقف منزل یا محل کار خود را تمیز کنید و برق بندازید.

 

ویژگی ها و خصوصیات طی ماکارونی

تی  به خاطر قدرت جذب بالای آب و همچنین توانایی پاک کردن آلودگی ها و یا لکه ها و چربی های  بوجود آمده در اثر ریختن غذا یا نوشیدنی ها و چای بر روی سطوح خانه مورد توجه افراد به ویژه زنان خانه‌دار قرار گرفته است.

توجه داشته باشید که تی ماکارونی به گونه ای طراحی شده است که سری آن قابل تعویض می باشد؛ یعنی شما به راحتی می ‌توانید با فشردن شستی های نگهدارنده آن قسمت‌ ماکارونی را جدا کرده ، آن را  با یدک ماکارونی تعویض کنید یا حتی بشویید.

یدک تی ماکارونی آذرپاک قابل شستسو در ماشین لباسشویی بوده از اینرو راحتی و بهداشت بیشتری را برای شما فراهم نموده است.

از ویژگی های بارز دیگر این طی ، کم حجم بودن آن است که فضای کمی از آشپزخانه یا انباری شما را اشغال می کند.

قسمت های تی ماکارونی دارای رشته هایی شبیه به ماکارونی است که باعث می‌شود طی کشیدن راحت تر شده و درصد جذب مایعات ریخته شده بیشتر شود.

همچنین الیاف میکروفایبر به کار رفته در تی (طی) باعث شده است که علاوه بر جذب کنندگی بسیار بالا از قدرت پاک‌کنندگی بالایی نیز برخوردار باشد.

تی طرح ماکارونی دارای یک دسته تلسکوپی می باشد که علاوه  بر مقاومت بسیار بالا و محکم بودن؛ فضای کمتری را اشغال می کند.

دسته  تلسکوپی این تی باعث می ‌شود که بر حسب نیاز خود طول آنرا تنظیم نموده و طی کشیدن بسیار راحت تر شود.

قسمت انتهایی دسته طی به گونه ای طراحی شده است که از لیزخوردن دست برروی آن جلوگیری می کند واین امر باعث می شود که شما کنترل بهتری درهنگام طی کشیدن با تی ماکارونی داشته باشید.



0
نظرات



دیدگاه شما:



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
کد امنیتی :


تمامي حقوق اين سايت متعلق به آذر پاک می باشد
طراحي و بهينه سازي توسط: موسسه آرسام طرح