تی ماکارونی چیست؟

تی ماکارونی چیست؟


جهت نظافت و تمیز نمودن کف و کفپوش منازل و محیط کار و … یکی از ضروری ترین ابزارها تی می باشد که می تواند در بهداشت محیط و در نهایت سلامت فردی و خانوادگی تاثیربسزایی داشته باشد.

برای این کار ابزار و تی های مختلفی وجود دارند از جمله: تی میکروفایبر، تی حوله ای، تی نخی و تی ماکارونی

تی ماکارونی چیست؟

تی ماکارونی یا طی ماکارونی مخصوص نظافت و شستشو یکی از جدیدترین و کارآمد ترین ابزارهای نظافت محیطی می باشد که می توانید با استفاده از آن انواع سطوح را غبارزدایی و گردگیری و شستشو دهید.

تی ماکارونی دارای سری حوله ای از میکروفایبر بصورت رشته های ماکارونی مانند می باشد که دلیل نامگذاری این تی به این نام، نیز برگرفته از این شباهت می باشد.

 سر مخصوص حوله ای تی از جنس میکروفایبر بوده و قدرت فوق العاده ای در جذب آب دارد و نهایت تمیزی و پاکیزگی را برای شما به ارمغان می آورد.

پد تی قابل تعویض بوده و همچنین می توانید آنرا در صورت آلوده شده در ماشین لباسشویی بشوید. در صورت استفاده طولانی مدت و خراب شدن آن می توانید براحتی آنرا عوض کنید.

طی ماکارونی قابلیت استفاده بصورت خشک و مرطوب را دارا می باشد.

همچنین دسته فلزی تی ماکارونی ساخته شده در صنایع آذرپاک نیز قابلیت جمع شدن را دارد یعنی بصورت تلسکوپی ساخته شده است. و به شما این امکان را می دهد تا در مواقعی که به آن نیاز ندارید بتوانید آنرا با کمترین اشغال فضا نگهداری نمایید. همچنین طی ماکارونی قابلیت چرخش 360 درجه را داشته و برای پاک نمودن آلودیگهای سطوح مختلف مانند سرامیک، سطوح گرانیتی، موزاییکی و پارکتهای چوبی سخت بسیار مناسب است.



0
نظرات



دیدگاه شما:



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
کد امنیتی :


تمامي حقوق اين سايت متعلق به آذر پاک می باشد
طراحي و بهينه سازي توسط: موسسه آرسام طرح