تی میکروفایبر و کاربرد آن در محیط های بیمارستانی و بهداشتی

تی میکروفایبر و کاربرد آن در محیط های بیمارستانی و بهداشتی


در دهه های اخیر، میکروفایبر به پارچه انتخابی برای بسیاری از صنایع تمیز کننده و مراقبتی تبدیل شده اند. تولیدکنندگان اینگونه تی ها با تکنولوژی بالا می‌گویند که مزایای زیادی نسبت به الیاف و پنبه سنتی دارد، اما هنوز برخی خانم های خانه دار و سرایداران  همچنان از تی های نخی استفاده می نمایند.

استفاده از تی میکروفایبر بهترین نتیجه را برای هر فضا خواهد داد. برای به دست آوردن تمیزترین سطح ممکن در سازمانها، ادارات و شرکتها، باید تی مناسب را پیدا کنید و آن را در دسترس کارکنان نظافتچی و سرایدار قرار دهید و مطمئن شوید که آنها می دانند چگونه از آن به درستی استفاده کنند.

مزایای بهداشتی تی میکروفایبر

تی میکروفایبر در به دام انداختن اجرام، میکروبها و اجرام واقعاً به خوبی عمل می کند، بنابراین شما ابزار مناسب یک فرآیند شستشوی موثر برای رها کردن اجرام گرفته شده و فرآیند ضدعفونی کردن برای از بین بردن باکتری‌ها را در اختیار دارید. استفاده از یدک تی میکروفایبر یکبار به این معنی است که هیچ سطح دیگری را از طریق شستشو، مجدداً آلوده نخواهد شد.

تی میکروفایبر گزینه مناسبی برای تمیزکردن سطوح اتاق های عمل، سوئیت های جراحی و مناطق ایزوله است.

همچنین، در محیط‌های مراقبت‌های بهداشتی که ضدعفونی‌سازی حیاتی است، کنترل فرآیند شستشو بسیار مهم است. طبق مطالعه یکی از میکروبیولوژیستها ، پارچه های میکروفایبر که به طور مناسب استفاده می شوند، می توانند پس از شستشو، اسپورها و باکتری هایی که هنوز وجود دارند، را بخوبی به گیر اندازد.

یدک تی  میکروفایبر را می توانید در لباسشویی یا  با با سفید کننده بشوید و در دمای اتاق خشک نمود. البته این مشخصات بستگی به سازنده تی میکروفایبر دارد و در همه محصولات یکسان نیستند.



0
نظرات



دیدگاه شما:



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
کد امنیتی :


تمامي حقوق اين سايت متعلق به آذر پاک می باشد
طراحي و بهينه سازي توسط: موسسه آرسام طرح