ابداع تی میکروفایبر آنتی باکتریال (حاوی ذرات نانو)

تی زمین شوی آنتی باکتریال، ویژه بیمارستانها، مراکز بهداشتی، کارخانجات مواد غذایی، داروسازی و مکانهایی که به آلودگی محیط بسیار حساس هستند
ابداع تی میکروفایبر آنتی باکتریال (حاوی ذرات نانو)


 تی آنتی باکتریال یکی از تجهیزات نظافت دستی پیشرفته و تخصصی است که تولید آن حاصل تحقیقات و آزمایش های دقیق در آذرپاک می باشد. این تی به دلیل ترکیب با مواد ویژه، یک شستشوی معمولی را انجام نمی دهد بلکه خاصیت آنتی باکتریال پیدا کرده است و سطوح را ضد عفونی می کند. تی آنتی باکتریال، سطح استانداردهای کیفیتی و بهداشتی یک محیط را بالا می برد

شرکت صنایع نساجی آذرپاک، این تی‌های حاوی نانوذرات را تولید کرده که به دلیل دارا بودن خاصیت ‌آنتی‌باکتریال قادر به حذف درصد زیادی از باکتری‌ها و قارچ‌هاست.

افزودن نانوذرات به الیاف مورد استفاده در تولید تی، باعث می شود استفاده از این تی در از بین بردن میکروب‌ها و باکتری‌ها در سطح زمین در بخش‌های حساس به آلودگی مانند بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مدارس، مهدکودک‌ها و آسایشگاه‌های سالمندان مناسب باشد.

خبر تکمیلی در این ارتباط توسط خبرگزاری ایرنا منتشر شده که با کلیک روی دکمه زیر می توانید مشاهده کنید

بابک آذری، مدیر عامل شرکت آذرپاک در مورد این نوع تی می گوید:  

طی سالها تحقیقات و بررسی نسب به منشا آلودگی محیط های حساس و بهداشتی علی الخصوص بیمارستانها به این نتیجه رسیدیم مهمترین عامل انتشار آلودگی های بیمارستانی و مراکز بهداشتی عدم استفاده از تی های ضد باکتری می باشد ، که متاسفانه در ایران موجود نمی‌باشد ،لذا با تلاش شبانه روزی و پژوهشهای فروان باز استفاده از تکنولوژی نانو موفق به تولید تی زمین شوی های ضد میکروب،ضد قارچ و ضد باکتری دست یافتیم و از این پس در امــر میکروب زدایی در محیط های بهــداشتی و حساس یارای شما خـــواهیم بود ، با استفــاده از تی میکروفایبر آنتی باکتریال  محیطی کاملا بهداشتی را برای سلامتی مهیا کنید.

 

 



0
نظرات



دیدگاه شما:



نام:
ایمیل:
دیدگاه:
کد امنیتی :


تمامي حقوق اين سايت متعلق به آذر پاک می باشد
طراحي و بهينه سازي توسط: موسسه آرسام طرح